הסגר על שכונות נחלה ומנוחה ועל רמה ב יחל ממחר בשעה 06:00 בבוקר

עדיין לא ברורים ממש גבולות הסגר, האם למשל ציר התנועה נהר הירדן העובר ברמה ב ייסגר? האם רמה ב כוללת את ממזרח שמש? ומה לגבי ציר התנועה שד' לוי אשכול בחלקו הדרומי ?

מחסום משטרה
מחסום משטרה

ממשלת ישראל אשרה ביום שישי ערב שבת הגבלות תנועה בשכונות נחלה ומנוחה ורמת בית שמש ב' למשך 5 ימים באיחור, כן באיחור של שלושה שבועות לפחות החליטה ממשלת ישראל על פי הסכמה עם ראש העיר בית שמש לסגור שכונות בעיר בית שמש. החל ממחר בשעה 6:00 בבוקר ועד יום שישי הקרוב, לפני שלושה שבועות עמדה בית שמש על מצב של 95 חולי קורונה, היום אנחנו כבר אחרי ה-410 חולים. מחר בבוקר, החל מהשעה 06:00 תהיינה שתי השכונות הקריה החרדית נחלה ומנוחה ושכנתה מדרום רמה ב סגורות. מן הסתם בכניסות לשתי השכונות האלו יעמדו שוטרים ואו חיילים של פיקוד העורף למנוע יציאה כמו כניסת תושבים. תושבי רמת בית שמש א יצטרכו למצוא דרכים חלופיות להגיע לביתם. או שאולי נהר הירדן יישאר פתוח כמעבר בין העיר הוותיקה לבין רמה א והשכונות החדשות.

עליזה בלוך ניסתה עוד איכשהו ברגע האחרון לשכנע לסגור את השכונות החל מיום שני, לאפשר לתושבים להתארגן ולהיערך לקראת הסגר, הממשלה לא קיבלה הצעתה/בקשתה והחליטה בשל המצב החמור לסגור כבר ממחר בבוקר.

אלה ההנחיות

• מותרת התנועה בתוך השכונה

• מותרת קניית מזון ותרופות בתוך השכונה

• רציפות השירותים העירוניים תמשך

• תתאפשר כניסת שירותים רפואיים חיוניים

• לא יתאפשר מעבר בין השכונות

• לא תתאפשר כניסה ויציאה מהאזור.

בתוך הימים האלה יחולו יום הזיכרון ויום העצמאות, שהציבור החרדי מתנהל בהם באופן שונה מהציבור הרגיל, שמה ואבל, הרי שהסבל 'המיוחד' לתושבים יעמוד על שלושה ימים בלבד. לא נורא.

בהודעת דוברות העירייה נמסר כי: עיריית בית שמש ממתינה לתקנות שעת חרום המפורטות ומיד עם קבלתן תחל בתהליכי היישום.

אחד מתושבי השכונה שיידרש לתת דוגמא אישית הא ח"כ משה אבוטבול. האם אבוטבול ייענה לסגר? נזכיר כי אבוטבול היה בתחילת ימי הנגיף בבידוד והוא יודע ומבין את החשיבות להישמע להוראות משרד הבריאות.

נושאים: קורונה בבית שמש, נחלה ומנוחה
מחסום משטרה
מחסום משטרה
מחסום משטרה
מחסום משטרה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: